lwówek śląski

POZDROWIENIA SMS

Przekaż pozdrowienia i spraw radość bliskiej osobie!
Kliknij w link poniżej.

AKTUALNOŚCI

Lwówek będzie podzielony przebudową mostu?VIDEO z TVN24+FOTO!

środa, 10 czerwca 2009, 00:32
MK

edytowano:
10 czerwca 2009, 22:03
MK
mosty w lwówku śląskim, most lwówek śląski, dolnośląska służba dróg i kolei, ludwik kaziów, ogólnopolskie stowarzyszenie monitoring, arkadiusz gutka, stowarzyszenie monitoring, TONZ, gutka, starosta,

Powracamy do tematu zamknięcia mostu we Lwówku Śląskim. Most będzie wyłączony z ruchu na czas przebudowy. Sprawa ta nadal jest tematem numer jeden we Lwówku Śląskim. O moście mówią wszyscy handlowcy, przewoźnicy, mieszkańcy itd. W poniedziałek Lwówek Śląski odwiedziła telewizja TVN24, która swoją relację przedstawiła w programie ,,Prosto z Polski". Reportaż odnaleźliśmy na youtube.pl, a link do niego publikujemy, aby każdy mógł go zobaczyć na własne oczy.

Podczas relacji telewizji TVN24, na moście zebrała się spora grupa mieszkańców. Cały protest odbył się z udziałem burmistrza Ludwika Kaziowa i Starosty Artura Zycha na czele. Obydwaj bardzo mocno argumentowali swój sprzeciw. W proteście, który obejrzało wielu widzów w telewizji, głos zabierali lokalni przedsiębiorcy, instytucje i zgromadzeni mieszkańcy. Każdy ze zgromadzonych uczestników nie miał wątpliwości: most, który jest zagrożeniem trzeba przebudować, ale należy zrobić to w taki sposób, aby nie dezorientować ruchu w mieście. Z protestu wynikło, że alternatywą na jaką mogą zgodzić się władze miasta, powiatu i przedsiębiorcy, jest postawienie na czas remontu mostu zastępczego, aby miasto nie było sparaliżowane przez „korki”.

Podczas nagrywania programu doszło do "happeningu". Ogólnopolskie Stowarzyszenie ,,Monitoring", reprezentowane przez Arkadiusza Gutkę, wyraziło (w czasie nagrywania materiału) swój mocny sprzeciw. W trakcie wywiadu prowadzonego przez dziennikarza TVN-u, Arkadiusz Gutka wjechał w protestujących taczką, w której miał magnetofon i Kodeks Postępowania Administracyjnego. Kodeks wręczył burmistrzowi Ludwikowi Kaziów (burmistrz nie przyjął ,,prezentu"), obwiniając go za opieszałość i niedopełnienie wszystkich możliwośc,i aby zapewnić normalny ruch komunikacyjny w mieście, na czas przebudowy mostu. Incydent spotkał się z bardzo mieszanymi odczuciami wśród protestujących.

Władze miasta, wspólnie ze starostą Arturem Zychem przedstawiają pełną dokumentację i dowody na to, że robią wszystko, aby przebudowa przebiegała w sposób nieutrudniający życia mieszkańcom i kierowcom.

W czasie trwania wywiadu z protestującymi doszło także do mniej zauważonego incydentu. Pracownicy Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei zaczęli ustawiać znaki objazdowe na czas przebudowy mostu. Czy był to zwykły zbieg okoliczności, czy celowe działanie? Na te pytanie nie poznamy odpowiedzi. DSDiK planuje rozpoczęcie przebudowy na 15 czerwca br. Jeśli nie będzie żadnej propozycji, aby nie utrudniać ruchu, władze zablokują dojazd ciężkiego sprzętu i pewne jest, że za nimi pójdzie część mieszkańców i przedsiębiorców, którzy zrobią wszystko, by powstała rozsądna alternatywa.

Publikujemy materiał VIDEO z YOUTUBE podzielony na dwie części, zachęcamy do komentarzy i opinii na temat przebiegu protestu.

Źródło: Materiał VIDEO emitowała telewizja TVN24 w programie Prosto z Polski dnia 8.06.2009 roku o godz. 17.10. Foto wykonał: "WĄSKI"

KOMENTARZE

Emeryt (192.168.1.43)
czwartek, 24 września 2009, 17:29
Drodzy lwowczanie nie biadolcie z tym mostem, na Euro 2012 zpewnoscia wykonawca wrobi sie.
jakaś masakra (83.26.166.89)
niedziela, 13 września 2009, 22:18
Strasznie powoli im idzie. Na szczęście i tak szybciej niż w czasie wakacji. :/
RobinHood (195.117.31.228)
wtorek, 07 lipca 2009, 22:13
Pozwolę sobie zauważyć... czy ktoś widział ile w ciągu dnia trwają prace remontowe? Po 15:00 ciężko o jakiegoś pracownika, no chyba że ochrona! Skoro dzień jest dość długi, to nie można by było prowadzić prac w systemie zmianowym? Ehhh, znowu szara polska rzeczywistość :((( Noo tak, jeszcze coś spieprzą i znowu nie będzie wody?! :( Pozdro
RobinHood (195.117.31.228)
wtorek, 23 czerwca 2009, 10:09
Jakby ktoś nie zauważył, to od wczoraj w nocy trwają już prace remontowe mostu. Wszystkim kierowcom i nie tylko serdecznie współczuję! :(((
RobinHood (195.117.31.228)
poniedziałek, 22 czerwca 2009, 23:14
Życie życie jest nowelą...faktem jest, cyrk się odbył a czy był potrzebny to inna sprawa. Sądzę, że były inne prostsze opcje ;>
lwówek (212.127.95.225)
niedziela, 21 czerwca 2009, 20:31
Brawo panie Burmistrzu, takiej szopki juz dawno nie bylo, kazał sie pan nauczyc na pamiec tych wszystkich kwestii swoim przydupasom,ale tak czy inaczej efekt pan uzyskał. A moze probłem, nie wiaze sie tylko z zamknieciem mostu ale odwołaniem wszystkich imprez ktorymi szczyci sie Pan w całej Polsce, co Pan zrobi bez Lata Agatowego -imprezy ktora jest najwazniejsza i najbardziej trwoniacym pieniadze wydarzeniem w roku. Jak dojdzie do planowanego remontu to komu Pan sie pochwali swoim pieknie wyremontowanym ratuszem, na ktorym z dnia na dzien przybywa oswietleń bo widocznie jest za mało dostrzegalny ?.Mowi Pan ,ze ludzie straca wiele miejs pracy, pewnie tych ktore Pan za swojej kadencji utworzył, a z tego co kazdy wie to Pan nie zwieksza ich tylko własnie likfiduje (przykład przedszkola w byłych Płakowicach). Zal robi sie ludziom kiedy patrza na to wszystko,powtarzam ŻAL !!!!!!! ps. Pani ktora tak boi sie o bezpieczeństwo "maluszków" mogła rownie dobrze sie nie odzywac bo i tak nic madrego nie powiedziała
moro (79.162.190.221)
niedziela, 21 czerwca 2009, 17:01
Pomijając już kwestię mostu,reagujmy na kłamstwa i obłudę!!!Pani Markefka nie splajtuje,ponieważ od lat obsługuje suto zastawiane stoły na imprezach gminnych-a ich coraz więcej.Pan Nowak potrafi zimą wysłać pojedynczych uczniów do domu na pieszo,bo nie opłaca mu się palić paliwa!To chyba medialna dbałość o dzieci.Pani Sołtys-dzieci z okolicznych wsi jeżdżą do SP nr3,a to zupełnie inny kierunek!A te z gimnazjum to już nie maluszki.Zupełnie sprawnie poruszają się po lekcjach po mieście. Nie rozumiem,po co na prawdę była ta telewizja!
tubulec (79.162.190.221)
niedziela, 21 czerwca 2009, 16:41
A była mowa o społeczności lokalnej. Czyżby społeczność to Włodarze miasta i świta przydupasów którzy nie odpowiadają na pytania prowadzącego tylko wyklepują wcześniej ustalone role?????A prawda zwykle leży po środku i pewnie w tym przypadku zawinili i jedni i drudzy, dzięki temu nie ma winnych i nikt za taki stan nie odpowie.
tubulec (79.162.190.221)
niedziela, 21 czerwca 2009, 16:38
A była mowa o społeczności lokalnej. Czyżby społeczność to Włodarze miasta i świta przydupasów którzy nie odpowiadają na pytania prowadzącego tylko wyklepują wcześniej ustalone role?????A prawda zwykle leży po środku i pewnie w tym przypadku zawinili i jedni i drudzy, dzięki temu nie ma winnych i nikt za taki stan nie odpowie.
Ham_burger (192.168.1.64)
środa, 17 czerwca 2009, 08:46
Terenia lubi lans. A co....tylko młodzi mogą się lansować? Może akurat zauważy ją jakiś "łofca talentóf" i Terenia zrobi karierę w "szoł bisnesie" :D Może zostanie twarzą powiatu lwóweckiego? Będzie go promowała: "Spokojny powiat, spokojne miejsce dla starszych ludzi. Tylko tu mogą poczuć się potrzebni. Tutaj mogą się spełniać zawodowo! Młodzież ucieka z tego dołka dla bezrobotnych bez przyszłości, więc starsi ludzie mają pełne pole do popisu! Serdecznie zapraszamy seniorów do Lwówka - oazy spokoju!" Jestem na TAK - Tersa W. :) Życzę powodzenia!!
seet8 (82.139.17.170)
wtorek, 16 czerwca 2009, 21:48
Pod koniec ubiegłego roku podobna sytuacja miała miejsce w Oławie i tam z powodu remontu jednego przęsła mostu został wytyczony objazd przez Brzeg dla samochodów powyżej 5T. Zaciskałem zęby bo miałem do wyboru przejazd przez prawie cały, zakorkowany Wrocław. jak się komuś niepodoba to siedzieć w domu, ale nie, lepiej później burczeć jak się stanie katastrofa bo most się zawalił pod autobusem wożącym dzieci do szkoły. A burmistrz i tak powinien się podać do dymisji.
MAX (83.26.170.206)
wtorek, 16 czerwca 2009, 15:35
BUAHAHAH a PANI WACHALOWA JAK ZWYKLE TAM MUSIAŁA SIĘ ZNALEŹĆ, TEJ PANI NIE MOŻE NIGDZIE ZABRAKNAĆ HAHAHA. WIDAĆ FAKTYCZNIE MA PARCIE NA SZKŁO HAHA
Kozioł z mumerem IP: (192.168.1.64)
wtorek, 16 czerwca 2009, 08:50
Wąski tylko zdjęcia potrafi "cykać", niewiele więcej. Od tego cykania fotek chłopaczyna aż łysieć zaczął...w tak młodym wieku.....no cóż, trudno się mówi :) A ty chemmobile skończyłaś już swą płytką gadkę krytykancką? To idź Monisiu dalej do roboty, liż odpowiednie części ciała obecnym szefom. Może Cię nie wyrzucą, jak to zrobili nasi włodarze niechcąc płacić pustej laleczce za siedzenie za biurkiem i pierdzenie w stołek :)
chemmobile (78.133.167.251)
poniedziałek, 15 czerwca 2009, 15:55
Namiary gdzie można znaleźć te dokumenty podałem w komentarzach do tego tematu: http://lwowekslaski.net/index.php?m=open&id=299 "do chemmobile" - nadal się bujasz z lewa na prawo. Tyle dni minęło, a Ty nadal nie potrafisz wskazać dokumentów, w których to burmistrz dzielnie walczy o przeprawę zastępczą.
ruski (83.26.208.155)
poniedziałek, 15 czerwca 2009, 15:00
też wskaży ty chemobil mnie ten dokument!
hokutonoken (79.190.84.182)
poniedziałek, 15 czerwca 2009, 10:15
Jak zwykle nie zabrakło naszej kochanej Pani Wachal. Ma kobieta parcie na szkło.
Hegemon (192.168.1.64)
poniedziałek, 15 czerwca 2009, 06:30
Monika.....a ty pchły masz, że tak skaczesz? Czy ściekliznę, że szczekasz na swoich? Daj już spokój. Większość ludzi i tak wie kim jesteś. Nie ośmieszaj się bardziej. Zawsze byłaś "gwiazdką" lansującą sięwe Lwówku, ale odkąd cię wywalili z naszego urzędu i przeniosłaś się do wrocka to już kompletnie cię pogięło. Nie przynoś wstydu matce. Dobrze ci radzę - skończ szczekać. Skamlesz i bluzgasz na kaziowa i wszystkich urzędasów jakby nie wiem co ci zrobili. To, że nie nadawałaś sie do pracy w naszym urzędzie to nie twoja wina. Nie każdy jest do tego stworzony. Ciesz sie, że na zmywaku nie robisz z twoją płytką gadką :)
do chemmobile (87.205.222.82)
niedziela, 14 czerwca 2009, 20:51
obawiam sie ze nie masz racji - Starosta negatywnie zaopiniowal projekt organizacji ruchu na czas przebudowy:))) te kwity co sa w necie to projekt organizacji ruchu nie konsultowany ani z Burmistrzem ani ze Starosta - opiniowany jest tylko przez Komende Wojewodzka Policji i zatwierdzony przez Marszalka Wojewodztwa Dolnoslaskiego!!! Stalo sie tak poniewaz caly ruch puszczono drogami wojewodzkimi i krajowymi zeby UNIKNĄĆ opiniowania przez władze lokalne!!! DOTARŁO W KOŃCU???
Gość (195.117.31.2)
niedziela, 14 czerwca 2009, 19:37
Kolego chemmobile podaj konkretnie link do tego KONKRETNEGO dokumentu nie sterty pism ale tego dokumentu ok?
chemmobile (82.143.177.120)
niedziela, 14 czerwca 2009, 15:48
Niektórzy są jak beton i nic do nich nie dociera. Kolego "do złotka", nie rżnij głupa! W ramach projektu przebudowy DSDiK przedstawiło organizację ruchu na czas robót. Starosta pozytywnie to zaopiniował ponad rok temu. Otwórz oczy człowieku...
do złotka (77.253.249.201)
niedziela, 14 czerwca 2009, 13:33
mysle ze nie wiesz o czym mowisz - organizacje ruchu na czas przebudowy ma obowiazek zorganizaowac inwestor czyli DSDiK!!! Ale ty chyba mało rozumiesz:)))
złotek (83.8.34.131)
niedziela, 14 czerwca 2009, 07:13
Jeżeli władza nie wie jak załatwaiasię sprawy związane z organzizacją ruchu na czas emontów i liczy się, że ktoś to za nich zrobi to powodzenia. Burmistrz po prostu nie dopilnował ważnych spaw, a teraz ma pretensje do całogo świata. Powinen zadać sobie pytanie czy zrobił wszystko co mógł, by do tego nie doszło. Zdania mieszkańców są na ten temat jednoznaczne. Myślę, że już pora na Burmistrza.
hieronim wrona (195.117.31.218)
sobota, 13 czerwca 2009, 12:16
Ciekwe gdzie niby by miala stanac ta "przeprawa saperska" bo jakos tego nie widze. Robicie z igly widly po prostu bedzie objazd i tyle, nie jedno takie rozwiazanie w Polsce funkcjonuje i jakos ludzie zyja a tu zaraz "paraliz" "lwowek odciety od swiata" armagedon doslownie...smiech na sali. Poodpalajcie swoje trzydziestki poczepcie brony wezcie kosy sierpy i cepy w w ramach protesu zablokujcie most wszyscy beda zadowoleni wy dla spokoju sumienia bedziecie protestowac a inwestor w tym czasie dokona przebudowy. Zachowanie wladz to zalosna gra pod publike...
do chemmobile (77.253.185.175)
piątek, 12 czerwca 2009, 20:48
jak teoria zaproponowana przez DSDiK zderzy sie z rzeczywistością (tzn. dojdzie do paraliżu miasta) wtedy zaczna sie pytania kto popełnił błąd w sztuce i dlaczego nie reagowano na sugestie np. Pana Starosty - klasyczny przypadek: operacja sie udała, tylko pacjent zmarł:))) sugeruje poczekac kilka dni i wtedy wszyscy sie przekonamy:))) pozdrawiam
RobinHood (195.117.31.228)
piątek, 12 czerwca 2009, 20:06
Myślę sobie tak, trudno jest jednoznacznie określić, kto w tym całym zamieszaniu ma rację, nie widząc na własne oczy pewnych dokumentów i korespondencji. Łatwo się protestuje i namawia do tego, mówiąc ludziom co się chce i mając dobre argumenty w postaci "odcięcia od świata"!!! Prawdą jest, że pan starosta oraz burmistrz mają rację w sprawie braku alternatywnego szlaku komunikacyjnego na czas remontu/przebudowy. Jednak nie wiemy jak się oni wcześniej komunikowali i dogadywali w tej sprawie. Ktoś wspominał o moście pontonowym na czas remontu, tylko ciekawe, w którym miejscu miałby on powstać? Chyba nie w miejscu starego? Uważam, że wystarczyłoby zapewnić objazdy wyremontowanym drogami przy "winiarni" oraz lecznicy. Nie wiem tylko, którędy miałby przejechać sprzęt ciężki?! :( Pozdro
chemmobile (78.133.167.251)
piątek, 12 czerwca 2009, 13:43
cyt.: "wtedy ktos z DSDiK lub organu zatwierdzajacego organizacje ruchu zastepczego w miescie bedzie sie za to mocno tłumaczył przed różnymi instytucjami:) P.S. Poczytaj sobie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem" czyli sugerujesz, że DSDiK nie do końca działa zgodnie z prawem? A to ciekawe, bo jak dotąd ani burmistrz ani starosta nie wysuwali takiego argumentu. Tzn. nie wiedzą na czym stoją ergo są niekompetentni? Nie pozostaje Ci nic innego, jak powiadomić lokalne władze, bo to przecież byłby niezły as w rękawie. A może jednak wszystko jest zgodne z rozporządzeniem? Przecież nikt nie przyczepił się do np. SIWZ-u. Jeśli rozporządzenie ministra nakazuje budowę przeprawy dla wszystkich pojazdów, to znaczy, że przygotowując dokumentację projektową i przetargową nie uwzględniono obowiązującego prawa. A skoro tak, to burmistrz ma potężne argumenty w rękach. No ale czemu zatem z nich nie korzysta? Nieuświadomiony? Od tygodnia słyszę i czytam tylko bełkot i bełkot. Żadnych konkretów. Może klakierzy burmistrza pokażą w końcu jakiś dokument, który udowodni, że Ludwik ma rację, a DSDiK nie.
do chemmobile (77.254.4.4)
piątek, 12 czerwca 2009, 10:21
za bezpieczeństwo w ruchu drogowym odpowiada ten, który wprowadza zmiany - w tym przypadku DSDiK!!! Jak dojdzie do paralizu miasta pomimo protestu Burmistrza i Pana Starosty to wtedy ktos z DSDiK lub organu zatwierdzajacego organizacje ruchu zastepczego w miescie bedzie sie za to mocno tłumaczył przed różnymi instytucjami:) P.S. Poczytaj sobie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem - moze choc troche ci sie rozjasni kto za co odpowiada...
chemmobile (78.133.167.251)
piątek, 12 czerwca 2009, 08:38
Taa, bujaj dalej, bujaj. A pism, w których Ludwik zabiega o tymczasową przeprawę jak nie było, tak nie ma. No bo chyba już byś dawno je przedstawiłbyś jakikolwiek dokument, gdyby istniał? Co do Twoich zdolności detektywistycznych. Jakbyś miał kapkę oleju w głowie, to po IP doszedłbyś skąd piszę. A tak miotasz się w tym swoim matrixie i miotasz...
do chemmobile (77.254.4.4)
czwartek, 11 czerwca 2009, 23:31
jakbys synku nie miał problemów z odróżnieniem jednej decyzji od drugiej, jakbyś był inżynierem z jakimkolwiek doswiadczeniem, jakbyś wiedział co to jest proces inwestycyjny, w końcu jakbyś coś w życiu zrobił pozytecznego oprócz krytykowania i pierdzenia w stołek ponoć w Urzędzie marszałkowskim - to wtedy byłoby o czym dyskutować!!! A tak na razie to jestes laikiem któremu sie wydaje ze pozjadał wszystkie rozumy, tylko dlatego ze opanowales umiejetność czytania - niestety bez zrozumienia:((( A Starosta i Burmistrz mają rację że DSDiK powinna inaczej rozwiazac ruch zastepczy na czas przebudowy mostu!!! pozdrawiam:)))
chemmobile (82.143.177.120)
czwartek, 11 czerwca 2009, 22:15
???? - a co miałbym Tobie powiedzieć w cztery oczy? Czytałeś dokumenty na stronie DSDiK? Tam wszystko jest. Nie chce Ci się czytać? Wali mnie to. Jakich włodarzy sobie wybierzecie, takich będziecie mieli. "do chemmobile" - kolego, dwie sprawy: primo - zapoznaj się z odpowiednimi ustawami. Secundo - j.w., czyli na stronie DSDiK są dokumenty i projekty. Zapoznaj się z nimi, bo na próżno się rozpisujesz. Wypada chyba też przypomnieć, że samorząd nie jest tylko od pierdzenia w stołki i pisania wniosków o dotacje. Samorządy wymyślono m.in. po to, aby rozwiązywały lokalne problemy. Brak przeprawy zastępczej jest tu problemem. Dlaczego włodarze nic nie robili w tej sprawie do tej pory? Zapytaj burmistrza. Skoro fakty i dokumenty nadal Was nie przekonują, to dalsza dyskusja nie ma żadnego sensu. Mam ciekawsze zajęcia niż "walka" z fanatyzmem i ślepą wiarą w dobrodzieja Ludwika.
do grega (77.254.4.4)
czwartek, 11 czerwca 2009, 17:20
nie wiesz co mowisz gosciu! PKSy tamtedy nie pojada, autobusy szkone tez i wiele innych pojazdow - bo to sa drogi gminne i mostki przeznaczone do malego ruchu osobowego!!! a przez most kolo Piasta przejezdza dziennie okolo 5 tysiecy pojazdow! nam jest potrzebna przeprawa zastepcza o wytrzymalosci okolo 20 ton! Takze twoj pomysl jest smieszny!!!
Gr3g (91.193.208.106)
czwartek, 11 czerwca 2009, 16:38
Burmistrz i starosta nie powinni zajmować obecnych stanowisk. Nie potrafą nawet dogadać sie co do organizacji objazdu. Wystarczy zrobić objazd ulica rzeczną i ogrodową na zasadzie dróg jednokierunkowych. Są one i tak do gruntownego remontu więc dużo bardziej nie zostaną zniszczone. Straż i innne służby państwowe w przypadku wyjazdu ratowniczego moga spokojnie z tych 2 ulic kożystać.
do chemmobile (77.254.8.3)
czwartek, 11 czerwca 2009, 14:33
Nie mieszaj kolego pojęć: projekt budowlany dotyczący przebudowy mostu to jedno, a organizacja ruchu zastępczego w mieście to drugie. Wszyscy jesteśmy zgodni że przebudowa mostu jest potrzebna - to samo twierdzi Burmistrz i Starosta. Nie było problemu z projektem budowlanym, który pokazuje rozwiązania techniczne w jaki sposób przebudować most – tu stosuje się m. in. przepisy: Prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, prawo ochrony środowiska i specjalistyczne wytyczne dotyczące parametrów technicznych budowli mostowych. Problem zaczął się z całkowicie odrębnym dokumentem którym jest Projekt organizacji tymczasowego ruchu w mieście. Ten dokument tworzy się na podstawie kluczowego rozporządzenia: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. I SPÓR POSZEDŁ o zaproponowany przez DSDiK ruch zastępczy. Burmistrz i Starosta negatywnie zaopiniowali propozycje DSDiK ponieważ nie rozwiązano problemu ruchu pojazdów powyżej 3,5 tony w mieście: straż pożarna, śmieciarki, WUKO, autobusy, sprzęt budowlany i wiele innych. Wtedy DSDiK puściło cały ruch drogami wojewódzkimi i krajowymi – tak ominięto uzgodnienia z Burmistrzem i Starostą – niby wszystko zgodnie z prawem a PROBLEM POZOSTAŁ! Bo jakim rozwiązaniem są 40 kilometrowe objazdy? Gdyby w projekcie organizacji tymczasowego ruchu przyjęto rozwiązanie budowy mostu zastępczego, wtedy DSDiK powinna zlecić drugi projekt budowlany na ten właśnie most zastępczy - a miejsce na postawienie go jest. DSDiK chciała tą inwestycję zrobić po najniższych kosztach i dlatego broniła się przed budową mostu zastępczego! I na koniec: pozwolenie na budowę dla przebudowy mostu wydał WOJEWODA DOLNOŚLĄSKI a projekt organizacji ruchu zastępczego zatwierdził MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA nie konsultując go w majestacie prawa z władzami miasta i powiatu. Czy ci podoba się to czy nie, Burmistrz i Starosta mają rację że protestują!!!
???? (83.26.174.212)
czwartek, 11 czerwca 2009, 12:24
do chemmobille: ale się gościu ekscytujesz. Ciekawe czy w cztery oczy też miałbyś tyle do powiedzenia.
chemmobile (82.143.177.120)
czwartek, 11 czerwca 2009, 08:41
"Puknij sie czlowieku w glowe - to są ludzie którzy muszą podejmować decyzje od ktorych zalezy zycie mieszkancow powiatu lwoweckiego!!!!" Sam się puknij i naucz się czytać ze zrozumieniem. Starosta Zych pozytywnie zaopiniował dokumentację przebudowy mostu bez przeprawy zastępczej. "decyzje podpisane przez Burmistrza czy też starostę dotyczą budowy. Chodzi o uzgodnienie organizacji ruchu podczas przebudowy" Dotyczą projektu budowy nowego mostu. Projekt ten zawiera także część dotyczącą organizacji ruchu podczas przebudowy. Nie ma tam słowa o przeprawie zastępczej, a mimo to projekt został pozytywnie zaopiniowany. Napisałem już w poprzednim temacie dotyczącym przyjazdu tvn24, że dokumentację i decyzje z pieczątkami starosty oraz burmistrza są dostępne na stronie internetowej DSDiK (http://dsdik.wroc.pl/). Dowody są na wyciągnięcie ręki i każdy może je przeczytać. Więc przestańcie ludzie chrzanić głupoty.
???? (83.26.178.112)
środa, 10 czerwca 2009, 22:47
Wydaje ni się, że w tym całym sporze nie chodzi o przebudowę mostu. Bo jest to konieczne i decyzje podpisane przez Burmistrza czy też starostę dotyczą budowy. Chodzi o uzgodnienie organizacji ruchu podczas przebudowy. DZDIK organizację ruchu zaproponował swoimi drogami. I tu chyba jest problem. Odległoś jaką muszą pokonac pojazdy, aby przejechaly z jednej strony rzeczki na drugą.
do chemmobile (77.254.8.3)
środa, 10 czerwca 2009, 21:25
Wyczytalem ze Powiatowy Zespól Zarzadzania Kryzysowego ustalił ze proponowana organizacja ruchu w miescie przez DSDiK zagraza zdrowiu, zyciu i mieniu mieszkancow powiatu lwoweckiego!!! W sklad tego zespolu wchodza: Starosta, wszyscy burmistrzowie powiatu, pracownicy powiatowego centrum zarzadzania kryzysowego i wydziału komunikacji, Policja, Panstwowa Straz Pozarna, Sanepid, Weterynaria, Powiatowy Zarzad Drog, Zarzad Melioracji i Urzadzen Wodnych i Powiatowy Nadzor Budowlany. I ty malkontencie twierdzisz ze ci ludzie sie mylą tylko ty masz rację??? Puknij sie czlowieku w glowe - to są ludzie którzy muszą podejmować decyzje od ktorych zalezy zycie mieszkancow powiatu lwoweckiego!!!!
Gość (83.27.213.117)
środa, 10 czerwca 2009, 18:26
jestem ciekawa jak dowozić dzieci niepełnosprawne do szkoły sosw ul parkowa z gryfowa sl
chemmobile (82.143.177.120)
środa, 10 czerwca 2009, 17:18
Haha, ale szopka. Starosta Zych dał czadu. Zapewnia, że z jego strony zrobił chyba wszystko, co możliwe. Hahaha, jedyne co zrobił, to pozytywnie zaopiniował projekt przebudowy tego mostu BEZ przeprawy zastępczej! A teraz zgrywa dobrego gospodarza. A burmistrz byłby wdzięcznym tematem na rysunki Mleczki. Albo rżnie głupa, albo nie zna się na przepisach, skoro wyciera sobie gę... buzię jakimiś "ustaleniami" między stronami. Te "ustalenia", czy też "propozycje" nie są wiążące i nie są dokumentami mającymi prawne znaczenie (btw, czemu nie powiedział krótko, jakie były te "ustalenia"?). Pracując w biurokratycznej instytucji POWINIEN to wiedzieć. No i oczywiście nie zabrakło przewodniczącej rady, wuefistki Teresy. Co prawda nic konkretnego nie miała do powiedzenia (jak zwykle), ale kamera była, to okazji nie przepuściła. Ludwik Kaziów zachowuje się jak małe dziecko, które płaczem i wrzaskiem chce zwrócić na siebie uwagę i coś wymusić. Robi to za pomocą telewizyjnej szopki. Dlaczego nikt ze zgromadzonych nie zwrócił mu uwagi, że zamiast gadania do kamery powinien wziąć się do roboty i szukać rozwiązania? Miałem nadzieję, że w trakcie tego programu usłyszę jakieś konkrety ze strony burmistrza. Cóż zawiodłem się. No ale czego można wymagać od ignorantów prawnych, co zresztą chciał przekazać Gutka swoim "happeningiem".
DLW (78.8.231.34)
środa, 10 czerwca 2009, 15:47
Teraz to mozna popic woda to wszystko tak czy siak budowa ruszy bo sa wszystkie uzgodnienia. Temat jest znany od marca 2008 roku.Prace mialy sie rozpoczac pod koniec poprzedniego roku ale widac sie nie udalo.Wszyscy wiedzieli ze przebudowa ruszy. Jak znam zycie to wladze do tej pory nie wyremontowaly drogi kolo dworca PKP i Hotelu. Tam mozna jechac sprzetem do 3,5T. Teraz poniszczymy zawieszenia i bedziemy przeklinac bo nie starczylo wyobrazni . Drogie wladze nie pokazujcie sie na Lecie Agatowym no chyba ze zabronicie wnosic nabiał .
mieszkaniec (78.8.233.55)
środa, 10 czerwca 2009, 15:04
jestem za remontem!!!!!!!!!!!!!wczesniej czy pózniej tak trzeba to zrobic!!!nie daj boze dojdzie do nieszczęścia co wtedy by burmistrz zrobił.....?????
cztelniczka (156.17.123.130)
środa, 10 czerwca 2009, 15:02
Tego można było się spodziewać po Gutce, gościu jest niespełniony i robi wszystko żeby zaistnieć komplikując przy okazji wszystkie inicjatywy w tym mieście, każda jednostka w naszym starostwie i gminie ma juz segregatory wypchane jego skargami, m.in. w sprawie renowacji Ratusza itd. Marnuje tylko czas urzędników, a nasze pieniądze. Chciał się chłopak pokazać w TV jako ktoś wyjątkowy, a nie tak jak reszta "tylko" stojących na moście. Skompromitował tylko miasto zachowując się jak Lepper wysypujący zborze na tory...
DLW (82.113.121.113)
środa, 10 czerwca 2009, 14:36
A ja znam kilka dróg które sa blizej niz Złotoryja czy gryfów aby sie dostac na drugą strone miasta:D 1. Przez ploczki polami do mojesza 2 kolo rynku hndlowego 3. przed piastem wczesniejszy most i w czym problem???
Agatowy (83.26.133.219)
środa, 10 czerwca 2009, 12:54
Ludzi czy wy myslicie? Przecież koło urzędu pocztowego nie zmieści się TIR! Służba Drogowa wyznaczyła objazdy swoimi drogami. Zobaczymy co ciekawego będzie się działo na lato agatowe.
DLW (82.113.106.113)
środa, 10 czerwca 2009, 12:02
A ja znam kilka dróg które sa blizej niz Złotoryja czy gryfów aby sie dostac na drugą strone miasta:D 1. Przez ploczki polami do mojesza 2 kolo rynku hndlowego 3. przed piastem wczesniejszy most i w czym problem???
zzz (87.105.72.153)
środa, 10 czerwca 2009, 11:51
Dymisja proszę Państwa! Jedyna sensowna droga! Ale do takiej decyzji trzeba mieć "jaja"! Kto odda robotę w "sztabie kryzysowym" czyt. "siedzę i nic nie robię no chyba że jest powódź" WSTYD! Mam nadzieję, że wyborcy rozliczą przy kolejnej okazji! Tylko jaka jest alternatywa? Echhhh....
pytajnik (83.26.133.219)
środa, 10 czerwca 2009, 11:14
W cywilizowanym świecie tego typu sprawy załatwia się w inny sposób. Nie można się afiszować z rekwizytami można było stanąć obok i nie krzycząc zadać pytanie i przedstawić swoje wątpliwości w innym przypadku efekt może być zupełnie inny. to załatwianie spraw prywatnych ale każdym mieście jest jakiś jedyny egzemplarz
mieszkaniec (90.129.67.53)
środa, 10 czerwca 2009, 10:46
To nie parodia tylko fakt !tylko jedna taczka to za mało!Zostala władzy tylko DYMISJA bo powinni poniesc konsekwencje.Sami sie zgodzili,inwestor ma wszystkie pozwolenia itp.Burmistrz prosil o barierki i o zlikwidowanie przejscia dla pieszych a nie o MOST! Takie miasto a tylko jeden wyjazd w strone Jeleniej?Gdzie byl sztab kryzysowy od kiedy powstal?Ukazuje to wlasnie jak sie "pracuje" chyba tylko do fajrantu! Takze teraz nie ma juz sensu robic strajków na moscie bo to nic nie zmieni tylko pod siedziba burmistrza i innych odpowiedzialnych za ta sprawe.
MOS-TOWY (83.26.133.219)
środa, 10 czerwca 2009, 09:25
Teraz już wiem jak wygląda Gutka, tylko nie potrafię zrozumieć tej parodii która została przedstawiona w telewizji i co to miało wnosić?;-))))))
Komentarz:
  Pozostało znaków
   
 

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE

MENU

BAZA FIRM

OGŁOSZENIA

POLECAMY

Wleń
gryfów, gryfów śląski, portal gryfow
telewizja łużyce, łużyce
Urząd Miasta i Gminy Lwówek Śląski
Bolesławiec, bolesławiec.net,
nowiny jeleniogórskie, nj24
lubań

KURSY WALUT

Waluta Kupno Sprzedaż
1 EUR 3,8968 3,9756
1 USD 3,0292 3,0904
1 CAD 2,9055 2,9641
1 AUD 2,7750 2,8310
1 GBP 4,6747 4,7691
1 CHF 2,9670 3,0270
1 CZK 0,1576 0,1608
100 HUF 1,3750 1,4028

APTEKI W MIEŚCIE

"Apteka Ław Chlebowych"
ul. Wolności 21
tel. 075-782-22-02
"Apteka w Rynku"
ul. Wolności 19
tel. 075-647-85-84
"Pod białym Krukiem"
Słowackiego 1
tel./fax 075/643 68 67

OSTATNIE KOMENTARZE

Ludzie, powinniście się wstydzić, sami weźcie się do roboty. Najłatwiej oc... (abc)

Takie są skutki picia wódki (Mieszkaniec11)

Czas najwyższy zrobić chodnik. Tę trasę codziennie do szkoły i pracy pokonu... (nauczycielka)

Mam małe pytanie czy w tej hali bendzie jakis ring zeby dzieci mogli trenowac b... (bokser)

ciekawe kim jest ten szanowny Pan z Wlenia? (...)

POGODA

W godzinach: 20-02
Temperatura: 9 °C
Ciśnienie: 0 hPa powiat
Wiatr: 8 km/h lwowecki
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 0.0 mm
lwowekslaski

W godzinach: 01-07
Temperatura: 9 °C
Ciśnienie: 1 hPa powiat
Wiatr: 20 km/h lwowecki
Śnieg: 0.0 mm
Deszcz: 0.0 mm
lwowekslaski

Dziś | Jutro | Pojutrze

TEMAT TYGODNIA

lwówek śląski, prosektorium, lwówek, zakłąd pogrzebowy, powiat lwówecki

Lwówek Śląski bez prosektorium

sobota, 11:02
MK

Dzierżawca lwóweckiego prosektorium wyprowadził się z niego z dniem 1 września. Budynek jest pusty, a pracę stracił też jeden z pracowników. Szpital ma jednak umowę z prosektorium w Gryfowie Śląski firmą Wrzos, gdzie przechowywane są zwłoki. Właściciel jednego z zakładów pogrzebowych chce skierować sprawę do prokuratury....

TURYSTYKA I REGION WCZORAJ

zabytki lwówka śląskiego, zabytki, historia lwówka śląskiego, browar w wlówku śląskim, baszta bolesławiecka, baszta lubańska, zabytek, kościół, lwówek śląski

Fortyfikacje miejskie

niedziela, 18:11
MK

Należą do najciekawszych tego typu na Dolnym Śląsku. Tworzą wyjątkowo bogate założenie o dwóch obwodach obronnych. Zachowały się stosunkowo dobrze i dają przegląd urządzeń warownych z różnych okresów ich rozwoju. Starszy, wewnętrzny pierścień obwarowań zachował mury z niewielkimi szczerbami, jeśli nie liczyć znacznych wyburzeń odcinka północno-wschodniego. Z trzech poprzednio istniejących, zachowały się tylko dwa długie odcinki...

KRONIKA POLICYJNA

policja, policja lwówek ślaski, policjani, przestępstwo

POWIADOM POLICJANTÓW O PRZESTĘPSTWIE 997@lwowekslaski.net

poniedziałek, 08:41
MK

Uruchomiliśmy na naszej stronie tymczasową funkcję. Każdy, kto chciałby powiadomić policjantów z Komendy Powiatowej Policji o przestępstwie będzie mógł to zrobić wysyłają email na adres 997@lwowekslaski.net . W późniejszym okresie uruchomimy specjalny formularz....

PRAWNIK RADZI

dziecko, porady prawne, prawnik radzi, porada,

Komu przysługuje opieka nad dzieckiem?

niedziela, 18:17
MK

W sprawie mojego brata toczy się postępowanie o pozbawienie władzy rodzicielskiej nad jego dzieckiem. Żona brata jest poważnie chora i w związku z tym często przebywa w szpitalu. W razie pozbawienia władzy sąd zobowiązany będzie do ustanowienia opieki. Czy jako ciotka mogę zostać opiekunem dziecka? Nigdy nie miałam własnych dzieci, nie mam także doświadczenia pedagogicznego. Czy to będzie przeszkodą....

FOTOGRAFIA

NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać elektroniczne biuletyny
naszego serwisu - podaj nam swój adres e-mail:
Projekt i wykonanie: Unique Design